Onsdag = Greys!

Alltid lika roligt att vakna upp på en onsdag, inte BARA för att det är Greys idag, jag helt enkelt älskar onsdagar!
En bra dag sådär mitt i veckan! :)
Men jag saknar min älskling! :( Vi har inte träffats sen i måndags, för jag tyckte att vi behövde lite tid ifrån varandra. Och såhär lång tid har vi inte vart ifrån varandra på mer än 2 år. Känns sjukt konstigt. Men jag hoppas att vi kan sluta att vara irriterade på varandra nu på fredag när vi ska träffas igen.
(vet att du läser detta plutten, Älskar dig)

Nu till i lördags, JENNYS möhippa! :D Så roligt har jag itne haft på mycket länge. Mycket gott folk, mycket tjötande, mycket drickande, MYCKET skatt, mycket god mat och en hel del dansande!
Tänker inte berätta i detalj vad som hände, ifall någon läser detta som ska på deras bröllop! :)
Här kommer iaf lite bilder som inte avslöjar för mycket:


 



 

 

 


Vecka 41

Måndag:
Va på bowlingen. Vi förlorade :( Men det var kul ändå, tycker verkligen om det. Skön stämning!

Tisdag: Innan kören var jag hemma hos mamma och umgicks, sen åt vi god mat. En stund hos Annie och Emmy han vi också med! Sen sov jag hos mammsen, så mysigt.

Onsdag: (idag) Gick lite tidigare från jobbet för att jag skulle till Ungdomsmotagningen. Sen skulle jag och Mamma passa Emmy så vi åkte ut till Kållered. Hälsade på Jennie på hennes jobb (Café Grafitti). Mysigt ställe det där. Sen gick vi i några affärer, vi hade jätte kul. Emmy lyser verkligen upp ens dag!

Torsdag: Ska träffa Jessica Persika ;) och åka ut till Älvängen på ett hemligt uppdrag. hehe

Fredag: Hem till Jimmy, Jessica och Allisa på middag. Myspys!

Lördag: Hem till Paul, Jenny och Wincent en sväng. Kanske träffa brorsan och Linda. Förhoppningsvis se på matchen!

Söndag: Slappa hoppas jag!


Kram
/ Ellie ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0