Middag

Ikväll blir det middag hemma hos Jennie och Robert. :D Ska bli jätte kul.
Min huvudvärk har inte försvunnit riktigt än, tror att det är en förkyllning som spökar.

Igår va jag inne i stan igår och handlade lite. Blev sjukt glad när jag hittade mina leggings som jag så gärna ville ha, fanns bara 1 par kvar!! :D

Sen köpte jag detta:


Armband från Lindex

Klänning från Lindex

Skärp från Gina Tricot

Längtar tills imorgon då jag får träffa Jessica och Lissen! Känns som det va jätte länge sen (även om det bara var en vecka sen).
Kram kram

/ Ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaaa, klart vi får fixa middag snart igen, Jimmy tycker det är skoj och laga mat =)



Va fina saker du har köpt, klänningen kan jag tänka mig sitter riktigt fint på dig.



Vi längtar efter dig oxå!!!!

Ses och hörs imon// Kraaaaam!

2009-10-16 @ 18:06:24
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0