Mat

Jag älskar mat, vem gör inte det? Men jag har ett litet problem. Jag har så svårt att hitta på något gott att äta.
Jag vill ha något gott som är lätt att göra och som inte tar 3 timmar att göra. Kan inte någon dela med sig av sina favoriträtter med mig? Jag måste få lite inspiration. Snälla?!

Dagens mat blev iaf en av mina favoriter. Det absolut lättaste att göra, men jag kommer nog aldrig att tröttna på det :D Stekt falukorv med makaroner. Mumms! Jag vet att många tycker det är tråkigt men jag tycker att det är såå gott.
En liten förrätt till det blev också en stor favorit avokado med citronpeppar. Har du aldrig provat det? Gör det. Det är himlans gott. 


Kom nu med lite förslag på lätta maträtter som inte tar upp hela eftermiddagen och kvällen att göra.

/ Ellie ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

har varit sugen på falukorv och makaroner i en vecka nu, så himla gott!

2009-11-09 @ 09:23:34
URL: http://zoas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0