Huvudvärk :(

Idag är jag hemma. Vaknade i morse av att mitt huvud bara dunkade, orkade inte ens ringa jobbet, så fick skicka ett mess till Sten. Sov till kl 12:30, och det behövdes. Jag känner fortfarande av min huvudvärk men det är bättre. Tror att jag börjar bli förkylld tror jag, halsen gör ont :(.

Nu kommer lite uppdatering från i helgen.
I Fredags var vi hos Jimmy, Jessica och Alissa. Vi åt Tacos, kollade på Idol och drack en del vin.
De frågade oss också om vi skulle vilja bli faddrar åt Alissa. Vi blev helt överlyckliga och tackade såklart Ja! :D Hur kul som helst. Efter en del vin, öl och cider blev det Sing Star. Jag va lite trött och somnade mitt uppe i allt, men vaknade efter en stund och var fit for fight!





I Lördags så var jag först med Annie (min syster) och hjälpte henne att sälja en del grejer på loppmarknad på kommersen, det var faktiskt rätt kul, men man va väldigt trött efteråt. Sen åkte vi till Paul, Jenny och Wincent för att fira Jenny, hon fyllde nämligen år i Fredags.
Efter det åkte jag och Krille hem till Linus och Linda för att kolla på fotbollen, Annie och Emmy var också där. vi hade en trevlig stund, alltid lika kul att träffa familjen!

Söndagen var en lugn dag, liten sväng till Ikea och annat, annars va det helt okej. :)


Igår hade jag en oturs dag :(. Det va dags att åka till Shock igen och lämna in min skinnjacka, för 2a gången!!!
Den har åter igen gått sönder i fodret i armarna, jag blir så irriterad. Som tur är så är de som jobbar på shock väldigt snälla och självklart får jag en ny jacka, men denna gången ska jag kolla direkt så att det inte spricker, isf kan man kanske rädda den genom att sy bättre sömmar.

Efter det gick jag till Vero Moda där jag köpt mina älskade leggings, som också har gått sönder. Och självklart så hade de inga kvar! De tar tydligen slut så fort de får in dem. Så J*VLA tråkigt för jag älskade verkligen dem.
Så nu får jag åka dit typ varje dag för att försöka få tag på ett par nya :(


Nu ska jag lägga mig i sängen igen och kurera mig, måste få bort min huvudvärk tills ikväll, kören!

/ Ellie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0