Sjuk, igen :(

Då var det dags för min roliga förkyllning igen :(
Sitter här hemma i soffan och kollar lite TV. Igår skulle jag vaccinera mig, så jag tog ledigt från jobbet och åkte dit, men då är vaccinet SLUT. :( min vanliga otur, sen blir jag sjuk idag också. Kul.

Jag har bestämt mig för att denna dagen ska jag iaf göra lite nytta, fundera på vad jag ska köpa i julklapp till familjen.


Här är en lite uppdatering på dagar jag längtar efter, och vad som redan har hänt.

30e Oktober:
Rise Against i Sthlm, SJUKT kul ska det bli. Jag har längtat efter denna dagen mycket länge nu.
Konserten va mycket bra och äntligen har jag fått se mitt absoluta favoritband.

31a Oktober:
Paul och Jennys bröllopsfest.
Hade en underbar kväll med mycket dans och skratt. Grattis till er två!

14-15e Oktober: √
Firmafest. Först paintboll (inte så JÄTTE kul när man är ensam tjej på företaget, men så är det ibland). Efter det blir det spa m.m. på stenungsbaden. :)
Sjukt kul kväll. Fick några goa skott på paintballen, men det blev bättre sen på spa-avdelningen. Denna kvällen fortsatte med mycket dans och snack till klockan 5.30 på morgonen.

20e November: √
2½ årsdag tillsammans med min Älskling.
Hade en jätte mysig dag på restaurang Mañana, efter det blev det premiär bio, New Moon.

29e November:
Vårat underbara fadderbarns Namngivnings Cermoni.

30e November:
Paramore i Sthlm!! Snart snart snart!! På måndag åker vi!

5e December:
Jul på Liseberg på jobbgänget, sen blir det antagligen utgång.

8e December:
Hemlis. :) Längtar!

12e December:
25års fest för Anna hos henne och Magnus.

19e December:
På konsert med hela släkten. Mamma fyller år och Tommy fyller år.
Antagligen fest i Borås hos Tommy efter konserten.

24e December:
Julafton!! :D Jippi

26e December:
Antagligen Glöggkväll hemma hos oss.

31a December:
Nyår. Vet inte än vad som händer på nyår men det blir väl alltid något.

2a Januari:
Beräknad att bli faster :)

4e Januari:
TATUERING!! :D

6e Februari:
1årig förlovningsdag!

7-14e Februari:
Åre!!!



Nu ska jag ut på nätet och leta Julklappar. Älskar Julen och Älskar att köpa julklappar till mina nära och kära. Det är det bästa på hela Julen, att få ge bort saker till folk och se när de blir glada.

/ Ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Linus

Du glömde ca 2 januari. Bli faster! :D



Ha det bra!

2009-11-26 @ 09:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0