Long time, no see

Japp, förlåt för en dålig uppdatering, igen! Men här kommer en rejäl en. :)

Helgen med firma festen var jätte kul. Paintballen va skit kul! Hoppas att jag snart får göra om det igen.
Spa-avdelningen på stenungsbaden va sjukt bra. Det bästa va den 40 ° varma poolen utomhus, mysig när det va bäck svart ute. :)
Efter att vi hade gjort ordning oss så gick vi ner och åt en 3 rätters. God mat och gott att dricka. Efter det blev det bara mer dricka och en massa dans, hade jätte ont i mina fötter dagen efter.

Här kommer lite bilder från i helgen.




Vi har vart och sett på A Christmas Carrol. I 3D, riktigt häftigt var det och den var riktigt bra.
Och idag har jag köpt min FÖRSTA julklapp för i år. :D Till lilla Emmysen. Nu börjar det roliga med att köpa Julklappar, Jippi.

Helgen som kommer

fredag så ska jag och Krille fira 2 ½ års dag. Då blir det mat på Mañana, tapas restaurang. Sen efter det så har Krille fixat värsta gryma grejen: Twilight New Moon!!! På premiär dagen! Hur kul som helst. Älskar den första filmen så jag lär älska denna med. Det ska bli riktigt kul.

Lördagen börjar med att vi ska passa Emmy. Vi ska ta oss en tripp till Universeum. Tror att hon kommer att gilla det. Efter det ska vi hem till Jimmy, Jessica och Allisa för att planera lite inför namncermonin. :)

söndag ska vi i Åre-gänget förhoppningsvis träffas för en bio eller något annat.


Lovar att det inte ska ta så lång tid innan jag bloggar igen.

/ Elin ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0