Helgen som varit

Ja i fredags så var vi ju ute och åt på Mañana. Riktigt god tapas. Jag var så mätt när vi skulle på bio att jag trodde att jag skulle spy.
Bion va såklart bra!! Men inte så bra som jag trodde att den skulle vara så jag blev lite besviken, men så är det ibland.

I Lördags hade vi en dag tillsammans med Emmy på Universeum, riktigt kul att se henne så glad.
Massa djur såg vi och lekte en massor.












Efter Universeum så åkte vi hem till de bästa, Jimmy och Jessica! :) Fick, som vanligt, sjukt god mat. Alltid lika gott när man kommer dit och får äta. Mumms. Sen fick vi mysa lite med Allisa tills hon skulle sova.
Vi hade som vanligt en underbar kväll.




Idag så har vi haft en jätte slapp söndag! Jätte skönt. Men sen så fick vi ett ryck och åkte till IKEA för att köpa en hylla till badrummet. Jag är rätt trött på att allt ska stå på golvet. Så det blev jätte fint tycker jag.





Vad tycker ni?

/ Ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud va fint det blev, jag älskar rött tema på toaletten, det blev supersnyggt!



Vi vill oxå gå till Manana, jag har bara varit där och festat, haha. Kan ni rekomendera det? Isåfall får ni ta lissen nån fredag eller lördag om ni vill.



Kramkalas!

2009-11-25 @ 13:56:30
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0