Firmafest

Nu sitter jag här och väntar. Snart bär det av till första anhalten av våran firmafest, paintball i Bergsjön. Jag är rätt rädd eftersom jag aldrig har spelat innan. Sen är rätt många killar på mitt jobb väldigt tävlings inriktade!!

Efter TRE timmar av skjutande så ska vi åka och äta lunch, sen bär det av till Stenungsbaden där det blir spa och senare på kvällen middag. Emellan allt detta blir det såklart en del drickande.
Kommer upp bilder imorgon när jag kommit hem.

Igår hade jag och Krille världens underbaraste kväll. Förra helgen köpte jag en Fondue-gryta åt oss så igår åt vi Fondue med massa goa tillbehör. Det va verkligen jätte mysigt. Sist vi åt fondue så åt vi det i Sälen när Krille frågade mig och jag ville förlova mig med honom. :) Så det är lite speciellt för oss att äta fondue.
På detta kommer också upp bilder imorgon. Jag har nämnligen fel dator nu så kan inte lägga upp några bilder.

Nej nu ska jag pallra mig ner till bussen och åka till mölnlycke.
Önska mig lycka till, det kan jag behöva! :)

Kram
/ Ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Härlig helg för dig! Lycka till och spöa alla killarna i paintball nu...Go Elin!

2009-11-14 @ 13:35:14
URL: http://kackisen.blogg.se/
Postat av: pojkvän

hoppas det blir en underbar dag :) längtar till imorgon! puss och kram

2009-11-14 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0