Mysig kväll.

Sitter här hemma med älsklingen, har nyss kommit hem från en trevlig dag.
Hos Monica och Lasse fick vi jätte god mat och Andreas fick fina presenter. Efter det så åkte vi ut till Jimmy och Jessica för att hälsa på och få chansen att gosa lite med lilla söta Allisa. Helt underbar tjej som får en att smälta :) alltid lika kul med små barn. Vi kollade på Gran Torino (jag och Krille hade redan sett den men vi tyckte att det va så bra så det fick bli en gång till).

På vägen hem så va jag JÄTTE nära på att köra över en liten kaninunge :( den sprang mitt i vägen och när jag kom närmare så följde den bara ljuset från bilen. Jag tvärnitade mitt i vägen (som tur va det inte så många bilar ute just då) och jag var bara några centimeter från att köra över den stackaren. Jag hade inte kunnat leva med att köra över ett djur, så var den ju så söt också, en liten hårig boll.

Nu ska jag krypa ner brevid min prins och kolla lite TV. Imorgon blir det 3e kalaset för helgen :)
Sov så gott!

/ Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0