Mina Tatueringar

Jag har en sjukt stor kärlek för tatueringar! :) Jag älskar det och tycker att det kan vara hur snyggt som helst. Själv har jag 2 st, än så länge. Jag tycker att man ska vänta med att tatuera sig tills man verkligen vet vad man vill ha, något man ska leva och tycka om hela livet.

Min första tatuering gjorde för att hedra min Farmor och Farfar. Jag tyckte om dem väldigt mycket. Tears in Heaven är en låt med Eric Clapton som de båda tyckte om och som spelades på deras begravningar.
Jag gjorde den hos Fredd på Blood Work Tattoo.




Min andra tatuering har jag velat göra i mer än 1 år. Och i 1 år har jag väntat på denna tatueringstiden. Hos Niki på Heidi Hay tattoo gjorde jag denna som symboliserar mig, tycker jag. Det är en fin fjärill men med en döskalle. Jag kan inte rikgti förklara varför den symboliserar mig, den bara gör det :) Sen är det upp till er att tänkla på vilket sätt.

 
Skriv gärna och kommentera. :)

/ Ellie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0