Första inlägget!

Japp här kommer det :) mitt första inlägg. Som ni ser har jag inte riktigt kommit igång med sidan, den ser lite knagglig ut!
Försöker reda ut det där med HTML som inte är jätte lätt tycker jag. Med den kommer väl bli bra någon gång.

Igår va jag och Krille hemma hos min bror och Linda, dom skulle ha lite födelsedagskalas. Min bror fyllde 30 så det blev lite firande, eller rätt mycket får jag säga.
Aldrig bra att blanda Tequila, rosévin, öl och grogg!! Det kan bara sluta på ett sätt, men vi hade det väldigt trevligt.

Idag så ska vi på ett till kalas hos min kusin Andreas, plus att Christian fyller 31 idag, mycket kalas denna helgen! men det är aldrig fel. Nej nu måste jag göra ordning mig lite, ser ut som en vrak :)
Ha en bra dag!

/ Ellie

Lite bilder från festen

     
   
 








Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjohoo! Kul att du har skaffat blogg, och fin var den oxå =) Jag är helt värdelös på att koda så min är apful...haha!

Kram Jessi

2009-08-22 @ 18:14:09
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0