Avskedsträff

Igår bar det av till slottskogen för en liten avskedningsfest för Annie som skall åka tillbaks till USA på tisdag.
Det skulle egentligen bli brännboll, men med det "fina" vädret så blev det inget av det. Istället så satt vi under paraplyn och drack/åt goda jello-shots som annie hade gjort :) plus några öl.
Som tur va hade jag mina snygga gummistövlar med mig :) och det ångrar jag verkligen inte.

När vi hade fått nog av regnet och det leriga gräset gick vi till La Sombrita och drack några Frozen Margaritas. Men jag blev så sugen på all mat alla åt runt om oss, så det blev en hel måltid av tapas, sjukt gott!! Sen var det dax för mig att åka hem och sova. Va sjukt trött från i fredags.

Ikväll blir det bio, den nya Beck. Jag, Krille och Ingela ska gå kl 20:45 (tror jag). Det ska bli kul.
Sen är det tid nog att åka hem till pappa och sova hos han i natt, får se om Krille följer med. Ha en bra resterande helg!


Jello-shot                   Snygging annie             regnbåge!




/ Ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0