Födelsedag!

Mobilblogg.

Igår så fyllde lilla jag 23 år. Det firades hemma hos mig med mina finaste! Kristian, Therese och Angelica var hos mig och åt god mat och drack lite vin :)
Hade världens bästa födelsedag! <3

Av Therese fick jag en överraskning som jag inte vet vad det är än :) vi ska tydligen hitta på något någon dag, och det fick jag berättat till mig på 3 fina ölflaskor! LÄNGTAR! Sen fick jag också en fin fin mugg som jag önskat mig :)
Av Angie fick jag en underbar sjal med amerikanska flaggan på och en matchande ögonskugga från MAC! Lovely! Vi hade en jätte mysig kväll verkligen.

I lördags hade jag kalas för släkten hemma hos min bror, tänkte jag skulle få tummen ur röven och fota lite presenter så jag kan lägga upp här. För tillfället blir det bara lite tråkiga iPhåne-bilder.

 

 


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Grattis i efterskott :D

2012-03-31 @ 12:50:11
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0