Yankee Candle

För några veckor sen beställde jag mig ett nytt ljus från Yankee Candle, i samband med att jag köpte 2 ljus till Angelica & Robin i inflyttningspresent.

Jag verkligen älskar dessa underbara ljus, får inte nog av dem. Ska ta och beställa mig ett ljus med juldoft lagom till julen. De får verkligen hela lägenheten att dofta ljuvligt!
Jag beställer mina ljus från Amorina, bra priser och snabba leveranser!

Denna gången fick det bli ett ljus med Strawberry Buttercream doft och den gör att hela min lägenhet luktar som en underbar jordgubbsbakelse!




Två andra dofter jag har som snart är slut är
Mago Peach Salsa & Lilac Blossoms
Och de båda luktar gudomligt gott, den lila ska jag nog köpa igen till våren, älskar doften av blommor!



/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0