Panik!

Jag förstår verkligen inte varför det ska vara så J*VLA svårt att hitta något att ha på sig på firmafesten imorgon!
Jag har nog gått igenom hela min garderob men hittar inget som passar för kvällen.

För varmt, för kallt, för kort, för långt, för fint, för lite vår, passar inte till aktiviteterna.
What the fuck?!


Jag tror jag håller på att bli galen.

3 stycken alternativ
Lutar mot långklänningen, älskar den, fast jeansklänningen är också riktigt  nice.
Vädret får bestämma imorgon.





Ja så imorgon är det min sista firmafest med MLK. Kommer bli grymt kul!
Vi ska först spela golf (inomhus) och sen blir det mat och dryck på Berså.
Sen vet man ju aldrig var kvällen slutar.


/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0