Ny TV

Fick mig en positiv överraskning när jag fick reda på vad jag skulle få i slutlön från mitt gamla jobb. Därför bestämde jag mig för att unna mig en TV. Har just nu en gammal 23'' som jag lånat av pappas sambo.
Känns skönt att få sin egen TV.

Så nu har jag suttit och fått hjälp av den bästa när det gäller sådant här (min bror såklart) och vi kom fram till att jag ska köpa mig en LG LED 32''. Kostar 3990:- på NetOnNet.
Så imorgon ska jag ta mig dit och HOPPAS på att det finns någon på lager! Längtar.

Sen blir det ju lite mer saker jag måste köpa, ny antennkabel (tror inte sådant ingår, eller? någon?), HDMI-kabel och kablar som jag kan ha från min förstärkare till TV:n (de försvann någonstans i flytten).




Hoppas nu att det blir denna, men man vet ju aldrig, kanske känner för en större :P

/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Ja, det hoppas jag med. Du får höra av dig om vilken dag som passar dig bäst :)

Kraaam!

2011-07-13 @ 22:17:10
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0