Mycket i hjärnan

Hej på er alla.
Åh jag har så mycket jag vill blogga om, tex nyår, när Krilles kusiner var och hälsade på och massa massa mer. Men känns inte riktigt som att jag har tid.
Just nu så håller vi på att renoverar våran lägenhet lite grann. Ska "flytta in" i det "andra" rummet och därför så ska vi nu byta golv och så. Dock så har min älskling överraskat mig jätte mycket genom att han har spacklat och målat hela rummet! Blev vitt. Som jag ville ha det.
Så imorgon ska vi köpa golv och förhoppningsvis lägga in det. Så för närvarande så är det jätte rörigt här hemma och vi sover i vardagsrummet.

Idag passar vi Emmy också, den lilla sötnosen!

Här är ett litet smakprov på hur jag såg ut på nyår :)


Ska försöka blogga så mycket jag kan under kvällen. Men lite svårt när man har en busig 3,5 åring här hemma :)

/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh vad jag är dålig på att kommentera! Men jisses vad fin du är gumman, du borde bli modell!!! Hoppas du mår bra och att vi ses snart! Vill ut på stan snart igen :) Behöver lite smink-shopping-proffs-hjälp framöver oxå om du kan ställa upp ;)



Pöss på dig!

2011-01-07 @ 20:03:21
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0