Kräftskiva

Igår var jag och träffade Jennie för att äta en massa go sushi.
Efter det gick vi vidare till PC för några öl, shot och självklart en riktigt god Margarita!
Dit kom det sen en massa folk men jag stannade inte så länge, skulle träffa Kristian!






Idag är det dags för årets första kräftskiva! Denna äger rum hos min moster och morbror och i princip hela släkten kommer att vara där. Åh vad gott det ska bli med kräftor! Till det blir det mitt favorit Rosé Mulderbosh från Sydafrika. Har också med mig några goda IPA som ska avnjutas långsamt :)

Jag har vart sjukt dålig på att använda min älskade Pentax senaste tiden. Men nu sitter både batterierna till kameran och blixten i laddaren för en kväll fullt med fotograferande.
Nu har min bror också installerat Photoshop på min dator så att jag kan bearbeta mina bilder lite mer. Tack!


/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0