Fjärilarna i min mage har sitt egna liv ♥




En sak jag har lärt mig genom åren och som jag nyss börjat tänka väldigt mycket på är att man alltid måste älska sig själv. Man måste lyssna på sitt hjärta och sin kropp och göra det som känns rätt.

Att lyssna på vad alla andra tycker har jag gjort alldeles för länge och jag har börjat lyssna på vad jag själv vill, vad jag mår bra av, vad som får mig att le.

Ingen vet vad som är bäst för mig förutom jag.

Om jag har träffat en person som får mig att må bra, som får mig att le, som får mina fjärilar i magen att pirra så är det bara så. Jag tänker inte sluta må bra för att någon annan tycker det.



Jag ångrar inget som jag gjort i mitt liv. Allt jag gått igenom gör mig starkare.
Allting händer av en anledning.
Och människorna som betyder mycket för mig, som finns och som har funnits i mitt liv har gjort mig till den jag är.
Gjort mig till en bättre människa.
Tack! ♥



Jag ska inte glömma att älska mig själv, för om jag inte älskar mig själv kan jag inte heller älska någon annan.


/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Faaan va bra skrivit. Märks på dig att du mår bra.

2011-08-11 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0