Uttråkad


Är sååå kär i denna låten, den får mig verkligen på bättre humör!
Home - Edward Sharpe & The Magnetic Zeros
Lyssna och njut!


Sitter här och funderar på vad jag ska göra.
Vill göra om Bloggen till ljusare och fixa en ny ljusare header. Men har inte hunnit installera Photoshop på den nya dator än. Så det blir inget med det.
Sen tänkte jag lägga upp bilder från den sjukt lyckade tjejmiddagen i Lördags men eftersom jag fotar i RAW-format och inte heller hunnit installera Lightroom så kan jag inte konvertera bilderna till JPEG. :(

Så jag vet inte riktigt vad man ska blogga om.
Flyttar ju till Påsk ska bli riktigt kul, men jobbigt att lämna vår underbara lägenhet. Usch.
Får väl se om jag får plats i lägenheten haha, den är ju väääldigt liten, men det ordnar sig alltid, det är nog dags att rensa lite ur garderoben nu! Kanske ska auktionera ut lite kläder på Tradera? Men har aldrig gjort det så får se om jag vågar :P



En bild från i lördags innan tjejerna kom!


/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0