Nu börjar mitt nya liv!

Idag har jag vart riktigt duktig.
Jag har köpt mig ett träningskort, äntligen!

Nu har jag tagit tjuren vid hornen och tvingat mig till att börja träna. Och det känns hur bra som helst.
Älskar redan stället (även fast jag inte vart inne i gymmet än :P).

Både mamma och moster har träningskort där så nu har jag någon som kan pusha mig också!

Jag har köpt ett årskort på Sankt Jörgens Park för 5100:- + medlemsavgift. Inte det billigaste stället direkt men de har så sjukt roliga pass så jag kommer nog inte att bli besviken!

Här kan ni läsa mer om stället.




De pass jag ska testa är:
  • AfroPower dance
  • Dance
  • Yoga
  • Bodycombat
  • Powerpace
Och såklart Spinnings och Step.

Åh det ska bli så himla kul! Tror jag ska ta mitt första pass på fredag och det blir AfroPower dance.



Hoppas att någon mer hänger på och tränar med mig!


/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica (Alissas mamma)

Åhh va roligt! Man får inte följa med och test träna någon gång? Jag vill määääää vara duktig!



Kram

2010-10-27 @ 20:22:00
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0