Irriterad!

Nu ska jag försöka få ut min irritation som jag så många gånger har känt.
Man kör sin lilla bil på en 50 väg och framför en så ligger det en bil och kör i ca 35km/h, WHAT THE ****?!
Inte nog med att man blir irriterad på sådant så vet personen i fråga inte vart hon/han ska, det blinkas åt höger och vänster och inbromsningar när det inte ens finns någon väg man kan svänga av på.
Jag blir så trött.

Men sen när jag ÄNTLIGEN kunde köra om så fick jag klarhet på varför sådana här farliga människor finns ute på vägarna.
Ca 2 cm från vindrutan satt en ca 80 år gammal tant!!
För sjutton gubbar: kör inte bil när du knappt ser något, kör inte bil i rusningstrafik och kör definitivt inte bil när det är halt ute. Eller förresten gamla människor som inte är kapabla till att köra bil SKA INTE köra bil över huvudtaget! De är en fara för allmänheten och det finns en stor chans att det kör på någon och en ännu större chans att de blir påkörda när de kör så fruuuuktaaansvääärt långsamt.

Så NU tycker jag att Sverige ska skaffa en ny lag!! En lag på att gamla människor måste göra ett test för att se om de är en fara för oss eller inte.



Förutom tanten så har jag haft en underbar dag.
Snön gör mig lycklig!

/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Måste jag göra ett förarprov????????

2010-11-25 @ 15:48:13
Postat av: e

2010-11-25 @ 16:53:28
Postat av: Elin

hehe nej då pappa. Du är ju inte gammal... än. :)

2010-11-25 @ 16:53:58
URL: http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0