På tåget

Just nu sitter jag på tåget på väg till Jönköping. Ska ungås med Mamma, Ulf, Annie och Emmy hela helgen! Ska bli jätte mysigt. Vi ska gå och bada imorgon och antagligen blir det melodifestivalen på kvällen, Emmy är ju helt galen i det och sitter framför datorn och övar in låtar. Hon vet grymt mycket mer om Melodifestivalen än jag, och hon är inte ens 3 år haha. Och hennes favorit är Eric Saade, jag hade aldrig hört låten förens vi satt och kollade på SVT play och då kunde hon sjunga med i hela låten, hon är för go.

Igår gick jag i stan och då ryckte det gott i shoppingtarmen. Så jag beslöt mig för att gå och kolla runt lite och se om jag hittar något, det gjorde jag!!
Jag har tyvärr inte hunnit tagit kort på det än men kan beskriva för er iaf! :)

Först så var jag på HM, där hittade jag 3 saker:
Ett par svarta solglasögon, billiga och snygga, kunde inte bli bättre. Sen hittade jag ett svart linne med Döskallar och fjärillar på, blev helt förälskad, och för 99:- så är det inte mycket att tjata om!
Sen så kände jag att jag ville följa trenden och köpa mig en bustier, hittade en svart skit snygg som jag fastnade för, passade perfekt!
Sen svängde jag förbi Glitter på vägen till bussen och hittade 2 underbara saker. Först en svart döskallering i plast, jag har verkligen letat efter en sån här och den var sjukt fräck, kostade vara 40:- dessutom :)
Sen hittade jag ett par solglasögon till hehe. Ett par rosa leopardmönstrade "rayban"-formade brillor med spegelglas, haha det kanske låter knassigt men tyckte dom passade mig väldigt bra.

Hoppas att jag kan hitta mig en väska nu i Jönköping, måste verkligen ha en ny. Vet precis hur jag vill ha den men är lite svårt att hitta en som man bara sett i fantasin :P
Jag vill helst att den ska vara grå, annars svart. Sen ska det vara ett rätt så långt axelband. Storleken är väl typ mitt-i-mellan: inte så liten att jag bara får plats med plånbok, nycklar och mobil, och inte så stor att man kan förknippa den med en resväska. Men det viktigaste av allt är att det ska vara nitar på den! :) den ska helt enkelt se rockig ut!!
Nej nu tror jag att jag ska försöka sova lite innan bytet i Falköping kommer. :) kram kram

/Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0