Midsommar 2010

Vi hade en helt underbar midsommar. Vi åkte ut till Lyr i torsdags och senare på kvällen kom också Jimmy, Jessica och Alissa. Det blev en lugnt kväll med en del fotboll. Gick och la oss i tid och laddade inför morgondagen.

I fredags så vaknade vi upp rätt tidigt. Jag och Jessica tog då på oss stövlarna och gick ut för att plocka en massa blommor. Vädret var underbart, även om det blåste lite.
Vi gjorde fina kransar med våra blommor!

Alissa var helt underbar hela helgen (lite gnällig får man faktiskt vara)

Jag tycker att hon är världens goaste unge, är glad att få spendera tid med henne, man blir så lycklig!

 


Älsklingen fick också en krans

 

Inte ett enda moln, och det är Midsommar?!?!

 


Efter att vi lagat lite mat och gjort ordning oss så gick jag, Jessica, Jimmy och Alissa till dansbanan för "barndansen". Alissa är ju lite för liten för sånt med självklart så ska hon dit när det är midsommar.

 

Checka in denna tuffingen

 


Efter dansbanan så kom Sten och Pat äntligen fram. Vi började käka för att sen ge oss in i en blött kväll (dock inte av regn :))








Blev självklart lite MMA emellan drickandet





Efter detta så drog vi till dansbanan för en kväll fylld med en massa bugg!!
Dessutom så träffade vi på Pebben (Per-Johan Axelsson). För er som inte vet så spelar han i Frölunda. Och självklart så skulle jag och Jessica få ett kort tillsammans med honom haha. Jävligt synd att Jessica blundar bara.








Tillslut blev det ett riktigt kramkalas





Denna bilden får avsluta våran underbara kväll






Tyvärr så togs det inga mer bilder resten av helgen. På Lördagen var det underbart väder och vi låg mest ute i solen och gassade. Som vanligt så brände jag mig, jag lär mig aldrig!
Vi tog också med oss Alissa på hennes första båttur. Va riktigt roligt och jag tror att hon tyckte att det vet roligare än vad pappa Jimmy tyckte hehe.

Vill tacka våra underbara vänner som förgyllde våran helg. Vi hade det hur kul som helst och hoppas att ni snart kommer och hälsar på igen!! ♥ Mycket kärlek till er!


/ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0