Trevlig helg har jag haft!

I lördags var det dags för Fotomässan och det var hur kul som helst. Fick sen en massa fina kort, pratat med en del återförsäljare och kollat på matfotografi. Sen så var ju min vän Angelica där och stod modell åt en fotograf, det va jätte kul att se henne jobba, väldigt intressant!


Angelica sitter och ska bli sminkad och sen äter mat!

Matfotografering med Matilda Lindeblad och årets kock Gustav Trägårdh



Angelica








Fan va snygg min kära vän är!! Blir hur bra som helst på bild.
Tack för en trevlig dag Angie!


Jag träffade också Jimmy, Jessica, Alissa, Paul, Jenny och Wincent på mässan, vilket var jätte roligt!





/ Ellie ♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha vilka roliga bilder! Pinsam du är ;)



Det är typ bara du och en till som kommenterar och sedan får jag taskiga kommentarer. Känns knappt som det är värt det..



Puss sötnos!

2010-04-12 @ 19:27:56
URL: http://zoas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0