Mycket att blogga om

Oj nu var det ett tag sen det blev ett inlägg och jag har mycket att blogga om. Kommer nog att bli några inlägg denna kvällen! :) Hoppas ni gillart!

Först så ska jag berätta om helgen. I fredags så var vi hemma hos Emma och Nicklas och kollade in deras lägenhet, riktigt mysigt.
I Lördags så var det dags för Ost- och Vinprovning med Gourmand och jag skulle såklart fota. Ostarna och vinet fick jag också smaka på och det var väldigt intressant. Vi var på Amerikabaren och sen så gick vi vidare till Haket där de hade en massa goa öl, dit måste vi bara gå igen! Det kanske blev lite många öl bara, det kommer ni se senare på bilderna! Haha











Christian och Annie

Pappa och Ulla

Haket

Min kära syster är såå vacker!


Gottgottigottgott

DUFF BEER!!





Kvällens roligheter får avslutas med denna bilden:

Christian, Annie och så mamma i bakgrunden.

Haha man borde nästan skicka in denna till Slitz där de har bilder med människor som är med på fel tillfälle!

/ Ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Mohahah!vilka kort!!

men du hade tagit jätte bra kort på O&V provningen lillstrumpan.

2010-04-21 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0