Roliga saker!

Denna helgen har vart jätte trevlig!
I fredags så var vi och firade Angelicas 18års dag. Först blev det Middag på Riverton hotell, uppe på skybaren. Mycket god mat och bra sällskap. Angelica fick en del presenter och mycket hurrande. Efter maten gick vi till Trädgår'n där det blev mycket dans!
I Lördags så var vi hos min bror på en försenad 30års fest. Hade verkligen jätte kul och kvällen blev rätt sen.
Igår var det utflyckt med Ingela. Först åkte vi till Stjernboden i Ubbhult, bara för att kolla in en mer ovanlig affär. Hade sjukt snygga kläder, men tyvärr priser därefter. Efter det åkte vi till Freeport och vidare till 421. Jag hade tänkt att inhandla en jacka, men så blev inte fallet. Blev faktiskt inte mycket handlande alls, bara en röd gosig matta till mitt och Krilles badrum.


Nu tänkte jag lägga upp lite datum som jag längtar till!

30 Oktober:
Rise Against i Sthlm, SJUKT kul ska det bli. Jag har längtat efter denna dagen mycket länge nu.

31 Oktober:
Paul och Jennys bröllopsfest.

14-15 Oktober:
Firmafest. Först paintboll (inte så JÄTTE kul när man är ensam tjej på företaget, men så är det ibland). Efter det blir det spa m.m. på stenungsbaden. :)

20 November:
2½ årsdag tillsammans med min Älskling.

30 November:
Paramore i Sthlm!!

24 December:
Julafton!! :D Jippi

31 December:
Nyår. Vet inte än vad som händer på nyår men det blir väl alltid något.

6 Februari:
1årig förlovningsdag!

7-14 Februari:
Åre!!!

Förhoppningsvis så kommer det in mer datum i denna listan! :)

/ Ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej hjärtat. Jag hade så himla skoj i fredags, det var grymt!



Förresten, pengarna till åre skall jag fixa denna veckan. Banken skickar min dosa på posten denna veckan så att jag kan gå in på nätet och överföra till krille.



PUSS

2009-10-27 @ 09:14:13
URL: http://zoas.se
Postat av: Maria

skulle du inte kunna lägga upp lite bilder på hur det ser ut hemma hos er? :)

2009-10-27 @ 14:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0