Sjuk och uttråkad

Det är knappt att jag orkar sitta här vid datorn men jag är så uttråkad att jag måste göra något.
Har fått influensan och det är första gången jag har det och FY FAN vad det är jobbigt. Man kan inte göra någonting, jag mest sover hela tiden. Och jag har ingen aptit så jag har ingen energi att göra något.
Som tur är så har min feber vart lite bättre idag. Men mina smaklökar spökar med mig, höll på att spy igår när Kristian köpt hamburgare från Max till mig, klarade helt enkelt inte av lukten av dressingen. Och samma sak hände när jag skulle unna mig lite chips förut. Usch usch.

Här kommer lite mer roligt från nätet. Kan inte sluta att kolla runt efter fint nu när man är så rastlös.
Här kommer lite fint från KyssJohanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0