Ny kategori

Hej på er. Nu var det länge sen som jag hade någon lust att blogga, ingenting som lockar mig direkt. Dock har jag kommit på en ny kategori som gör att jag antagligen kommer att vilja blogga lite mer.
Jag har ett tag haft ett stort intresse när det gäller öl. Och då pratar vi inte en vanlig Carlsberg eller en Corona. Nej det ska vara öl som ger en upplevelse i munnen. Mycket goda Ale och IPA kommer det bli här i bloggen.


Vi börjar med att jag i tisdags var inne på systemet efter jobbet för att kolla in de nya ölsläppen. Hittade lite godsaker där! Dock har jag inte hunnit smaka någon av dem men ska lägga upp en bild på en öl som har blivit en favorit hos mig nu såhär i Påsk, Raasted forår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0