Tre saker jag inte kan vara utan!

Här kommer tre saker som jag absolut inte kan vara utan!


Ansiktskräm från Dermalogica.
Använder den två gånger per dag och den gör min torra hud mycket bättre. Eftersom att Dermalogica
är hyfsat dyrt så beställer jag alltid mina varor från England.
Kan inte klara mig en dag utan denna!


Foundation från bareMinerals.
Täcker väldigt bra och passar min hy perfekt. Den skyddar från alla kemikalier som jag jobbar med varje dag och har också 15SPF.


Deo från Biotherm.
Denna deo sa min syster till mig att jag skulle prova och nu kommer jag aldrig sluta med den. Den funkar hur bra som helst och håller hela dagen, doftar också väldigt gott! Dock är den väldigt dyr för att vara en deo men det är det lätt värt! Denna borde testas av alla!

/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

Visst är den grym!!

2011-11-02 @ 17:11:55
Postat av: Jessica

Ohh vilka härliga tips ;) Var finns den deon att köpa? Och du får säga till nästa gång du beställer dermalogica, jag vill määä!!



Puss på dig!

2011-11-04 @ 15:00:00
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0