Rundtur




Nu sitter jag här i min soffa och lyssnar på underbar musik.
Har precis diskat klart efter ett spontant besök av Mamma, Mormor och Morfar. Blev jätte glad när de kom!
Fick en stekpanna av mormor och morfar, tack, det behövdes! Nu kan jag äntligen börja laga lite mat :D

Tänkte jag skulle ge er en rundtur i min "stora" lägenhet. Jag börjar trivas bra här och när jag har fått upp allt på väggarna och så så tror jag att jag kommer att känna mig riktigt hemma!

Så här kommer lite bilder från lägenheten:

"Rummet"




Köket




Och för närvarande så ser min hall ut såhär haha



Så, det där var mitt lilla Krypin. Kom och hälsa på vettja!



/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0