Drömjobbet

Ja så var papperna äntligen påskrivna och jag är officiellt anställd på mitt DRÖMJOBB!

Som jag har längtat efter detta, i 3 år så har jag hoppats på att det ska komma en chans, nu kom den och det gick som en dans. Jag har fått jobb på Volvo PVÖ. Pilot Plant/Concept Center som det riktiga namnet är.
För de flesta säger inte det så mycket men jag ska i alla fall jobba på måleriet på volvo där b.la. konceptbilar görs. Mycket till design målas också där. Kan inte berätta så mycket mer eftersom jag har tystnadsplikt men jag kan lova att jag kommer trivas som fisken i vattnet.

Jag praktiserade där under 2 år på gymnasiet och det var så himla kul. Nu har jag fått chansen att utveckla mig och lära mig massor. Längtar så sjukt mycket till den 4e Juli, då jag börjar.


MEN jag längtar inte till den dagen jag ska lämna mina älskade arbetskamrater.
Under 3 år så har jag haft så himla roligt tillsammans med er och jag hoppas att vi inte skils åt för alltid!
Jag kan aldrig önska mig bättre arbetskamrater än er! Tack för ni förgyllt min tid på Mölnlycke Lackering.
Roligt har vi verkligen haft tillsammans, minnen som jag sent kommer att glömma.
Kommer nog fälla en del tårar den dagen vi ska säga hejdå!









/ ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0