Professional Dreamers

Sitter här i soffan och har nyss kommer hem från kören.
Kollar på BB och känner mig allmänt trött.

Vart en del stress den sista tiden och en del kvar att göra denna veckan, försöker att lugna ner mig lite men det är väldigt svårt. Fan, jag kommer få tillbaks min magkatarr om jag inte lugnar ner mig.

Imorgon ska jag fika med en gammal vän och det känns väldigt kul! :)



En grymt bra nyhet är att Looptroop släppt sin nya skiva nu och jag älskar den.
Sjukt sköna låtar!
Så onsdagen den 13e så spelar de på Trädgår'n och det får jag verkligen inte missa, även om man sett dem typ 10 gånger.



Lyssna och njut av en grymt mysig låt!

Looptroop Rockers - Magic

 

/ ellie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0