Malmoooe



Nu är det bara tre dagar kvar tills jag åker till min Ida i Malmö.
Känns som att det var igår jag var där och jag är så himla glad att jag bokade in en resa dit ner så snabbt igen.
Min förra helg hos Ida var hur bra som helst och jag tror att denna helgen kommer bli toppen, om inte bättre!

Firar ju min födelsedag där nere med henne också så det kommer bli kalasbra!
Nu är det en del som ska fixas här hemma innan fotograferingen inför lägenhets försäljningen äger rum nästa vecka, så jag känner mig en del stressad men det kommer nog bli kanon.
Fast det är nog känslorna som är jobbigast, men det är sådant som man måste gå igenom.



Kram från lilla mig

/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0