Motorcykel, Bil, Båt och goa människor

Fy sjutton vilken underbar helg jag haft, bästa på MYCKET länge!
Denna låten kan sammanfatta mina underbara dagar med mina underbara vänner!




Ska sammanfatta den, förhoppningsvis inte för långt.

Torsdagen började med att jag träffade min underbara Angelica för filmkväll med tacos och en grymt bra film Limitless. Och på fredagen gick vi ut för lite solning för att senare träffa upp hennes kille med flera och åka på race.
Och jag fick en upplevelse jag länge kommer minnas. Fick åka med Patrick på hans sport-hoj.
FY FAN vad kul det var! Blev att åka långt in på natten och jag satt och log hela tiden, lite bakhjul blev det med ;)

Tack Purre för att jag fick åka med!



Lördagen började med bilutställning sen skulle jag träffa bror min och Linda för att gå på Håkan Hellström. Underbart bra konsert, rysningar i hela kroppen när jag tänker på den! Vilken stämning alltså.
Efter det blev det självklart ett pitstop på Dancing Dingo. Dock blev det inte långvarigt.




Söndagen började med att vi skulle ut och åka båt. Hamnade på en av de goa öarna utanför hjuvik, Lindholmen, där vi spenderade några timmar och bättrade på brännan.



Efter det blev det en massa Badminton och grillning hemma hos familjen Löfström.

Och idag så har jag vart ute på mitt underbara sommarställe i Hästevik (Hjuvik) och umgåtts med min underbara familj.


Jag vill tacka alla underbara människor som gjorde denna helgen till en riktigt go sommarhelg. Ni är bäst!


/ ellie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0