Dag med Mammsen

Idag har jag spenderat min eftermiddag/kväll med världens bästa mamma!

Vi åkte till St Jörgen park resort, där vårat gym ligger, för att ta och träna lite, vi har blivit så dåliga på det sista tiden och gud var underbart det var! Nu ska jag fan ta tag i mig själv och börja träna mer, det behövs!


När vi står och byter om efteråt så funderar vi på vad vi ska äta. Vi blev båda genast väldigt sugna på Sushi, och eftersom vi bara äter sushi från ett enda ställe och de stängde om 25 minuter så var det bara att lägga på ett kol.
1 minut innan det stängde kom vi inspringande.
I sista minut, som vanligt! Det är jag och mamma i ett nötskal!

Vi tog vår underbart goda Sushi och åkte hem till mig.

Egentligen ville jag inte att mamma skulle följa med hem för det stod högar med disk och det var inte direkt städat. Men ibland är det bra att då ta hem mammsen, för hon fick igång mig att diska och nu är det fint igen :)

Jag har Världens Bästa Mamma!
Hon ställer alltid upp och finns alltid där för mig.
Du är underbar!



Och hon är då alltid lika glad!



Tänker alltid på mamma när jag hör Céline Dion

 

/ ellie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0