resan till Malmö

Jag hade en grymt trevlig helg hos Ida i Malmö.
Dock hade jag inte med mig min kamera så det fick bli några dåliga kamerabilder!

På fredagen när jag kom fram så hade Ida och hennes mycket trevliga vän Zophia fixat med lite plockmat och choklad-fondue! Till det blev det en massa vin!




Senare på kvällen gick jag och Ida ut en stund och drack några öl.

På Lördagen så var det jätte fint väder så det blev en promenad på ca 3 timmar, en sväng till systemet och brunch. Sen gick vi hem och gjorde ordning oss och tog några öl innan det var dags för studentfest!
Sjukt rolig kväll men massa galenskap! Blev också krogen denna kvällen, efter stället stängde blev det Burger King sen hem vid ca 5. Söndagen blev det soffställning tills det var dags att ta bussen hem igen. Lär komma tillbaks snart igen för jag tyckte verkligen om Malmö! Sen var det underbart att få träffa Ida!






Tack för en underbar helg!

/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Och det var underbart att ha dig här! <3

2011-02-28 @ 21:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0