För mycket att göra, alldeles för lite tid!

Känns inte ens som att jag har tid för mig själv längre. Sitter på bussen på väg från jobbet, enda gången jag har tid till detta. Just nu är det väldigt mycket att göra, och mycket som snurrar i min skalle.
Övertid, flyttstäd, julklappshandling, frisörtid, frölundamatch, Ullared, julbak.. Det är några av grejerna jag har gjort och ska hinna med denna veckan.

Sen att umgås med min älskling, familj och vänner går före det mesta. Men ibland hinner man inte ens med det.
Dags för mig att stanna upp, stressa ner och inse att allt bara blir värre av att jaga upp sig!!

Nu är jag iaf på väg till frissan och ska göra mig lite vinterfin. Känns skönt att sitta ner i några timmar och ta det lugnt.
Snart är det jul! <3


Puss & Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0