Söndagsmys

Packa, packa, packa. Inte det roligaste att göra på en söndag direkt.
Så nu ska jag lägga mig i soffa, äta lite spagetti, kolla på en dokumentär om Robyn, svepa filten om mig och bara mysa. Får fortsätta packningen imorgon, mest kläder och småsaker kvar typ.
På fredag fortsätter mig färd mot mitt nya liv.
Får väl se om "stadsbo" är min grej.


Igår var en sjukt bra kväll. Först middag hos mamma för att Ulf fyllt år.
Fick mig också en ny kameraväska av min kära bror, hur fin som helst! Tack!
Kvällen fortsatte sedan till Ida och Mattias och deras underbara BasmentBar!
Massa goa bilder kommer sen när jag fått ordning på Lightroom.

Sen blev det en plötslig färd in till stan och Park Lane där vi stannade långt in på småtimmarna och dansade så att fötterna gjorde ont.
Tack alla för en mycket Lyckad kväll/natt!


Over and Out!


sjukt osmickrande foto på mig och Ida från igår!

/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Gillar din blogg den är underbar att läsa.

2011-04-17 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0