Huvudvärk

Idag är jag hemma från jobbet.
Har nog aldrig sovit så dåligt som jag gjorde inatt, huvudvärken gjorde så att jag inte kunde sova.
Vaknade nyss och känner mig lite bättre iaf.

Men huvudvärken sitter i och nu är jag orolig också.
Visning på lägenheten idag och jag hoppas verkligen att det går bra. Har gått runt och oroat mig för detta ett tag nu så hoppas med hela mitt hjärta att det kommer gå vägen.


Sitter vid min nya dator jag har införskaffat mig också! Älskar den!
Tack min kära bror för hjälpen av att hitta den perfekta datorn.
Det blev en Acer Aspire 7745G (fråga mig inte vad som är bra med just denna datorn, har ingen koll alls, vet bara att den är bra haha)





Önska oss lycka till idag! Kan behövas!

/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Linus

Lycka till! Det kommer att gå bra!



/Linus

2011-04-12 @ 12:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0