Från ett läge till ett annat

 

Sitter här i soffan och bara njuter.

Allting är färdigpackat, förutom täcken och sånt jag behöver använda. 08:15 imorgon ska jag vara nere hos Syrran, Christian och Emmy för att äta lite frukost. Klockan 09:00 kommer resten av flytthjälpen.

De sista dagarna har varit riktigt jobbiga, både känslomässigt och fysiskt med allt packande.

 

Känslorna jag har nu är blandade. Kan inte tänka mig att jag lämnar denna underbara lägenhet imorgon. Underbara kärra. Underbara grannar. Underbara minnen. Underbara vän.

 

Men det är dags nu. Dags att fortsätta framåt.

Man får aldrig glömma sig själv och att sätta sig själv först.

 

Bloggar väl så fort jag kommit ordning nu i helgen. Kommer nog bli några svängar till Ikea och Hemtex m.m. också. :)

 

 

/ ellie ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0