Älskade farmor

Idag skulle farmor fyllt 81 år.
Saknar dig fruktansvärt mycket och tänker på dig varje dag.
Du hade en speciell plats i mitt liv och kommer alltid att ha det.
Du är den bästa farmorn man kunnat ha och det är så himla tråkigt att du inte får uppleva allt det som vi upplever just nu.

Vet att du finns där uppe och kollar ner på oss!



Jag, Mamma, Pappa, Linus, Linda och Leia var idag på minneslunden för att hälsa på farmor.
Känns så himla bra att vara där och få minnas lite.

Leia var på gott humör och gick omkring på gräsmattan och "pratade" för sig själv, underbara sötnos!




/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är fint att träffas där tillsammans för (din älskade farmors)Solveigs skull! Hon får "träffa" sina barnbarnsbarn....Jag kommer alltid att ha henne närmast i mitt hjärta.

2011-04-06 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0