Alla går till Glenn i Göteborg

Igår så var jag och PappsenGlenn Sportsbar. Ett nyöppnat ställe vid Odinsplatsen.
Var ju grymme match igår så vi bestämde oss att testa på Glenn. Var längesen jag och pappa kollade fotboll ihop, saknar det massor!
Älskade baren. Grymt trevlig personal och sjukt goda hamburgare.
Sen gjorde ju de goda ölen sitt också! :)

Jag kommer definitivt att gå dit igen, nästa gång blir på Tisdag då det är dags att ta på sig Barça-tröjan igen.
30 meter till baren är lagom tycker jag :D


Glenn Sportsbar





Toppen över i:et var ju också att sjävaste Glenn Hysén var där!

/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tyckte oxå att det var en mysig kväll om inget kommer i vägen gör vi om det på tisdag.

2011-04-29 @ 09:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0