Ont i ryggen

Klockan är nu kvart över 5 på morgonen och jag kan inte sova!

Jag har så fruktansvärt ont i ryggen att jag inte ens kan gå. Vet itne riktigt vad som har hänt men jag måste iaf till jobbet eftersom jag vart borta så mycket. Hoppas jag inte behöver måla idag för det lär ta lååång tid isf.

Beroende på hur jag mår ikväll så ska vi äta på våran favoritrestaurang och kolla bio tillsammans med Angelica och Robin. Vi ska se Incepiton. Hoppas den är bra..

Har dock lite panik inför morgondagen. Då ska Gourmand ha sitt 1års Jubileum och jag ska vara där och fota. Men den svåraste uppgiften av alla är att jag också ska fixa musiken under kvällen.
Hur gör man en spelningslista till ett gäng från 20-60 år?? Usch jag kommer sitta uppe hela natten med detta..

Har beställt en blixt till kameran nu också, men mer om detta senare. Nu måste jag kila till jobbet..


/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0