KretaGrekland dag 1

Haha Emmy är såå söt. Hon kallar det Kreta-Grekland som om att det är ett för- och efternamn. :)



Vi har haft det hur bra som helst!! Runt 30°C och Sol varje dag, kunde inte ha mer tur med vädret.
Vårat hotell var jätte mysigt och bra, och det var inte alls långt till havet där vi spenderade mycket tid.
I havet var det ca 28-29°C och ibland var det varmare i havet än på land, underbart.

Flygresan dit och hem gick jätte bra för båda Leia och Emmy, de har vart så snälla hela resan, sötungar!

Jag har till och med testat på att DYKA I HAVET! Trodde aldrig att jag skulle klara det och det var lite läskigt, men riktigt coolt faktiskt. Beskriver mer vad vi har gjort under bildernas gång.

Jag känner på mig att detta inlägget kommer bli LÅNGT pga alla bilder så jag får nog dela upp det i dagar.



Vi kom fram rätt sent på Fredagskvällen så vi satt bara ner och tog oss några öl innan vi gick och la oss för att vila upp oss inför morgondagen.

 



Dag nummer 1, Lördag

Första frukosten.

 

I den underbara poolen spenderade vi mycket tid.

(Emmy var nog mer i vattnet än på land på denna resan, hon är ett riktigt vattendjur)

 

Dags att packa vagnen och gå ner till stranden

 

 

 

Fortsättning följer...

 

/ellie ♥

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0