Hostmedicin

Idag så hade jag tänkt att ta mig till jobbet, ÄNTLIGEN...

men så blev det icke. Inatt så har jag hostat mer än någon annan dag och vart vaken till ungefär kl 04:00. Så jag begav mig till Vårdcentralen idag och fick ett recept på cocillana, förhoppningsvis så gör det att jag kan sova gott inatt och att jag mår bättre imorgon..




Imorgon ska jag också iväg till tandläkaren, inte något jag direkt ser fram emot. Sista betalda besöket. Sen ska jag ta frisktandvård så att jag får gå regelbundet hos tandläkaren. Tycker att tänder är något väldigt viktigt och jag lär inte slarva med det.


Nej nu blir det att lägga sig i soffan en stund och vila.

/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0