Utmaning

Jag har blivit utmanad av Jessica, så ska nu svara på dessa frågorna:


4 TV program - Greys Anathomy!!!, Idol, Halv åtta hos mig, Kommer inte på mer program jag ser men kollar mycket filmer på Canal +.

4 saker jag gjort idag - Jobbat, Åkt buss, Passat Leia, Umgåtts med moster och mamma.

4 saker som jag längtar efter -
Min blixt, Vinter, Julpynt, Att åka till Jönköping i helgen.

4 saker på önskelistan - Makro objektiv, Mjölkskummare, Trådlös fjärrutlösare till kameran, En varm go dunig vinterjacka.

4 saker som jag avskyr - Falska personer, Ärtsoppa, Dåligt batteri på telefonen, Att frysa.

4 saker jag tycker om att göra -
Passa mina syskonbarn och fadderbarn, Lyssna på musik, Fotografera, Umgås med mina vänner och familj.

4 saker jag ätit idag - Fil med flingor, Kanelbulle, Sallad, Hamburgare.


/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0