Svåra stunder

Jag vill tillägna alla mina tankar till en av mina vänner och dennes familj:
Just nu så har ni det extra svårt och det kommer det för alltid att vara. Jag kan inte själv leva mig in i eran situation och jag vill aldrig att någon i min närhet ska få uppleva det ni gått igenom.
Men jag vet att du, min underbara kompis är stark, så starkt att du har klarat långa jobbiga månader och kommer att klara av dessa jobbiga stunder som kommer framöver.
Jag tänker på dig hela tiden vännen, jag önskar jag kunde vara hos dig och hålla om dig.

I sådana här svåra stunder måste man hålla ihop och det bästa du har är din familj. Näst viktigast är dina vänner.
Finns inte många ord som kan trösta och jag vet att det är många som just nu försöker att få dig på andra tankar.
Dit jag vill att din tankar ska vara just nu är på alla fina minnen.
Det kan ingen ta ifrån dig.

Jag önskar att jag funnits för dig mer under denna tiden men jag vet att du har många som stöttar dig.
Jag kommer alltid finnas här när du behöver prata, om du behöver någon som lyssnar, behöver stöttande ord, behöver någons axel att luta dig mot eller om du helt enkelt inte vill vara själv.




Tänder ett ljus i mörkret för alla som har det svårt.


/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Lennart

Jättefin skrivit

2010-10-08 @ 11:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0