Köket

Japp, dags för min nya kategori, The Wishing List.
Det är precis som det låter och jag tänkte att detta är det ultimata för att alla i min familj kan ta del av min önskelista. Så när jag fyller år eller det är julafton (eller om min snälla pojkvän någon dag vill spontanköpa något till mig *blink blink*) så kan de bara gå in på kategorin och kolla :)


I detta inlägget ska jag skriva om saker som jag önskar mig till köket.


Trekantiga Assietter från Höganäs, Svarta.
4st
ca 129:- (kan även köpas på freeport för billigare pris)


Detta fick vi av Pappa och Ulla i försenad inflyttningspresent

Någon fräck hushållspappershållare
Kanske en sådan här?
189:- Cervera



Till våran Nespresso önskar vi oss ett ställ där vi kan ha våra kappslar.

339:- Cervera •••••• Nespresso 400:- •••••• 399:- Elgiganten




Sen önskar jag mig en Mjölkskummare
699:- Nespresso




/ ellie ♥



Kommentarer
Postat av: anna

haha ja verkligen!

2010-10-14 @ 18:16:52
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0