Inflyttningsfest

Idag är det dags för våran lite försenade inflyttningsfest.
Och det ska bli så himla kul!!
Igår var vi och handlade massa gott som vi ska äta idag. Blir lite tilltugg och sådant.
  • Halloumi inlindat i parmaskinka
  • Stekt halloumi i chili
  • Fetaostkuber med melon
  • Brödstänger med chili och lime
  • Morötter och gurka till dippar
  • Mintchoklad-kladdkaka
Sen blir det en Melon/ananas-bål när alla kommer.
Jag hoppas det blir en lyckad kväll!!


Nu är det dags för mig att sätta ihop en bra Spotify lista för kvällen.
Sitter och lyssnar på MTV för att få lite inspiration, och det är ju ENDAST på morgonen som de fortfarande spelar musik och det SUGER. Man vill ju kunna sätta på MTV och ha musik där hela tiden, det har helt enkelt blivit en skitkanal.

Sen ska vi hinna att städa en himla massa idag, får se hur stressigt det blir sen.



Sen vill jag ge ett STORT GRATTIS till min sötnos Angelica som fyllde 19 igår och
tog sitt efterlängtade körkort i förrgår.
Du är bäst!



/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

ska bli så himla trevligt ikväll.. är grymt laddad :)

2010-10-23 @ 12:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0